Autor : Danielski 19 września 2013



... mnie. Oczywiście leciutka hiperbola. O co chodzi? Kliknij "czytaj więcej". 

Na kilku blogach widziałem taką akcję, więc czemu by nie zrobić u siebie?

Przyznaję, trochę banalnie robię, ale zmusza mnie poniekąd sytuacja. Zamieszanie przy mieszkaniu, jego ogarnianie zostawia mi mało czasu, w związku z tym - ta oto akcja.

O co chodzi?
Każdy czytelnik będzie mi mógł zadać dowolną ilość pytań. Możecie zapytać o wszystko co was trapi oraz o rzeczy, które chcielibyście wiedzieć na mój temat. Lub co myślę na dany temat. 
Jaki mam rozmiar buta?
Co myślę o reinkarnacji?
Kot czy pies?
Wszystko w waszych rękach. Odpowiem w odpowiednim wpisie, dokładnie za tydzień, a więc 26 września (aczkolwiek kto wie - może termin się wydłuży). Oczywiście liczę, że zadacie 28940 pytań, ale nie ma liczby maksymalnej, można więcej ;)

Jakiś regulamin?
A i owszem - nie odpowiem na pytania dotyczące mojej rodziny. Pytania uderzające bardzo mocno w moją prywatność również będą ignorowane.
Pytania możecie zadawać tutaj, w komentarzach, jak i na fejsbuku pod postem z tym wpisem lub w prywatnych wiadomościach oraz mejlowo (KLIK). Myślę, że o wpisie przypomnę ze 2-3 razy, także może nie wszystkim umknie ta informacja. 



Uważam, że dla wszystkich to będzie fajna zabawa jak i można spróbować mnie zaskoczyć. Z drugiej strony możecie mnie również zainspirować - kto wie, może jakieś pytanie mnie skusi do napisania osobnego wpisu? No i dowiem się co was najbardziej we mnie interesuje. Jak i trochę poznam was - pytanie dużo mówi o pytającym. 

Także zaczynamy zabawę. Do roboty!



{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. A ja mam do Ciebie takie pytanie (i potrzebuję odpowiedzi do wieczora): co robić kiedy on pieści mnie oralnie? w sensie oprócz tego, że zazwyczaj jest mi tak dobrze, że nawet nie myślę jak mogę mu to uprzyjemnić, to ostatnio zastanawiam się nad tym czy wystarczy Wam, facetom błądzenie w tym czasie dłońmi po piersiach itd., czy kobieta też może zrobić wtedy coś fajnego oprócz czerpania przyjemności?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz nick na gothamcafe.pl? - od kiedy Cię czytam nurtuje mnie ta sprawa ;)
    Więcej pytań na razie nie mam, jak sobie przypomnę to dopiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam jedno pytanie (moje) i wierszyk (nie mój)

    Pytanie:
    Na jakie pytanie (jedno) chciałbyś znać odpowiedź.
    wierszyk:
    Na ulicy Trybunalskiej
    Mieszka sobie Staś Pytalski,
    Co gdy tylko się obudzi,
    Pytaniami dręczy ludzi

    OdpowiedzUsuń
  4. opowiedz o swoim pierwszym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opowiedz coś o dziewicach. I o tym jak z nimi postępować kiedy idzie o seks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wyglądało twoje szkolenie na opiekuna, pierwsza kolonia?
    Miałeś jakieś lęki, jak sobie poradziłeś?
    I jak radzisz ze zbliżonymi wiekowo osobami? Nie sprawiają problemów?

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!

Popularne posty

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -