Autor : Danielski 24 stycznia 2013

No i się zaczęło! Konkurs Blog Roku 2012 przeszedł w fazę głosowania w formie SMS. Jak już wiecie, gdyż pisałem o tym tutaj, startuję w tym konkursie. 
Teraz wszystko w Waszych telefonach. W Waszych stanach konta oraz w Waszej chęci zagłosowania na mnie. 

Jakiś czas temu przeanalizowałem konkurencję w mojej kategorii. Cóż, 70% to blogi rodziców - więc trudno je porównywać do mojego, ale mimo wszystko są moją konkurencją. Nie przeglądałem ich, bo mnie w ogóle nie interesują, ale osobiście nic nie mam do tych blogerów i ich problemów. Z resztą - zawsze wygrywał blog parentingowy, więc myślę, że czas to zmienić.
Co tu dużo mówić - posiadam najciekawszego bloga w tej kategorii i jestem najsympatyczniejszym blogerem! ;)

A tak na serio - mam całkowicie innego bloga niż większość konkurencji. Czy mam szansę z nimi konkurować? Z blogami rodzicielskimi pewnie niewielką - ale z resztą - jak najbardziej. Wasze smsy pozwolą mi piąć się w górę. Może i  na sam szczyt?
Ale Wasze smsy nie będą świadczyły tylko o tym, że mnie czytacie i lubicie. Będą także świadczyły o tym, że istnieją blogi inne niż parentingowe, które mają swoich Czytelników, o których nie wolno zapominać, blogów z którymi są ludzie. Ludzie, którzy mają siłę przebicia.

Nikogo z Was nie chcę zmuszać do wysyłania smsów. To Wasze pieniądze, na które musicie pracować. Jednak jeśli, drogi Czytelniku, uważasz, że warto na mnie poświęcić tą jedną złotówkę (+VAT), będę wdzięczny i chętnie uścisnę Ci dłoń.

Tak już w celach informacyjnych - koszt smsa to 1,23 zł, a dochód z smsów zostanie przekazany na obozy rehabilitacyjne dla dzieci. Te najbardziej potrzebujące - a więc niepełnosprawne i z ubogich rodzin. Także cel dodatkowo motywuje. 
Z jednego numeru telefonu można wysłać 1 smsa. "0" w numerze do głosowania to zero.

Zagłosowałeś? Super.
Nie zagłosowałeś? Zamknij tego posta, przejdź do innych, tu nic ciekawego. Nie obrażę się, ja dalej będę pisał. 
Chcesz pomóc? Pamiętaj o moim fejsbuku, udostępnij bloga swoim znajomym, zachęć do czytania i głosowania!




{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Apoteoza skromności we wstępie jak widzę :3

    Może zaproponuj kategorie "Dzieci i my", większe szanse :D

    Cel szczytny, a ja 50gr na koncie Q^Q"
    Kurczę >o>.

    OdpowiedzUsuń
  2. poza tym pseudopatetycznym bełkotem o istnieniu blogów innych niż parentingowe - masz mój głos. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz moje wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ta Nokia z Painta mnie tak rozczuliła, że gdyby nie to że nie głosuję na nikogo, to pewnie miałbyś mój głos :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za komentarz!

- Copyright © Czasem widziane -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -